петък, 7 януари 2011 г.

Derma V10 Лична проба 1 ден

Преди 10 дена за първи път чух за лентите за отслабване Derma V10, една приятелка много развълнувана ми разправяше за тези лепенки като според нейните думи били чудо (как така реши, че са чудо тя все пак ги носела само 5 дни). Нямаше как да се развълнувам от думите и все пак е малко преди нова година и не ми е нито до диети, нито до фитнес най-малко глупости за хранителни добавки за отслабване или пък най-малко за ЧУДНИТЕ лепенки за отслабване. След като отминаха празниците обаче кантара започна да се спира все по-нагоре по скалата и реших да проверя какво се случва с приятелката ми Стела, която вече трябваше да е привършила първия си курс. Обадих и се за пет минути, а тя ми
Дърдори цял час колко била доволна как трябвало да ги пробвам и реших да тествам.


Първия ми сблъсък с лепенките за отслабване Deram V10:
- НЕ го намерих в Близката Аптека
- Не го намерих и в магазините за козметика където обикновено има подобни глезотии
- Потърсих в специализиран магазин за хранителни добавки и отслабване. Там ги намерих но цената им беше доста висока 63лв. Абсурд да дам за някваква си щуротия!
- Потърсих в интернет и ги намерих на по ниска цена и то на половина 35лв COOL. Далаверата си е далавера не ми се даваха ма ги прежалих.

Поръчах ги обаждане от техен оператор след 2 дена пристигнаха до вкъщи. Платих на доставчика и бързо разгледах какво има в пакета. Първото което ми направи впечатление е готината чантичка, в която се намираха лепенките за отслабване. Описанието е само на английски, но това не ми попречи да си го преведа.

В едната картонена чантичка имаше 14 лепенки т.е. това е един курс. До колкото разбрах всяка лепенка е с екстракт от някакво океанско растение и не съдържа други добавки тука вече започвам да се съмнявам. НЕ обичам химия, но как може да отслабнем с нея, но да видим дали скептицизма ще е оправдан. Друго, което прочетох е, че една лепенка трябва да стой 24ч. и нито час повече и трябва моментално да се замени с друга.
Поради тази причина реших от утре сутринта да започна с лепенките Derma V10.
Засега лека нощ и ще ви уведомя какво се случва и дали са „така вълшебни” както твърди Стела.

Няма коментари:

Публикуване на коментар