сряда, 12 януари 2011 г.

Derma V10 - 3,4,5 Ден

Здравейте на всички, които следите блога ми с интерес! Извинявам ви се, че не успях да ви пиша какво се случва с мен и моето отслабване, но поради лични ангажименти зарязах малко блога, но ето че отново съм на линия с информация за какво се случва с мен и дали помагат лепенките ми за отслабване.

През тези три дни в които не писах се случиха интересни неща. Оказа се, че въпреки, че лично аз не усещах промяна в начина си на живот, кантара разпозна всичко. Установих, че съм свалила 2,5кг. Това е много добър резултат според мен за 5 дена. Свалените килограми с Derma V10 не са много, но засега са неусетни. Не чувствам промяна в живота си. До този не си и личи, че съм свалила тези килограми (поне засега), но съм много заинтригувана какво ще се случва в бъдеще. Май моята приятелка, която ми ги препоръча ще се окажи права, че работят.

Лично аз си промених мнението за тези лепенки за отслабване Derma V10. Поразтърсих се сериозно из интернет и намерих други дами, които са ги използвали и са останали доволни. Не искам да казвам голяма дума, но все пак надеждата умира последна. Надявам се утре да мога пак да пиша как съм и какво  правя отслабвам ли или не.

За първите пет дена моята оценка е Мн. Добър 5 за продукта!

Няма коментари:

Публикуване на коментар